Namiesto Mercada wagamama

Do Bratislavy prichádza britská sieť japonských reštaurácií wagamama a Slovensko je tak 19-tou krajinou, kde bude pôsobiť. Prevádzkovateľom je spoločnosť Medusa Group.

442968
4.10.2015 / jh
Medusa Group

Prvý podnik otvorí v decembri v komplexe Eurovea, na mieste reštaurácie Mercado. Tá sa sťahuje do iných priestorov, na druhú stranu Dunaja, do Auparku. Mercado tam bude obývať spoločný priestor spolu kaviarňou-bistrom Mlska, ktorá sa sem presťahuje z obchodného centra Bory Mall. Podľa informácií spoločnosti Medusa Group, si aktuálne menu v Mercade v Eurovee možno dať do 11. októbra, v Auparku je jeho otvorenie spolu s Mlskou naplánované na začiatok novembra.

Medusa Group má kontrakt na tento koncept nielen pre Slovensko, ale pre strednú Európu.  „Z celkovo 13 prevádzok otvárame pod značkou wagamama prvú v Bratislave, ďalších 5 postupne plánujeme v Česku a 7 v Rakúsku,“ povedal CEO spoločnosti Peter Štecko.

Menu v reštauráciách wagamama je inšpirované japonskou kuchyňou obsahuje napríklad rezance ramen, teppanyaki, karí, šaláty, čerstvé šťavy, prílohy, dezerty, víno a ázijské pivá, ako aj ocenené detské menu. Súčasťou interiéru jej reštaurácií sú veľké stoly, dlhé lavice a otvorená kuchyňa uprostred, kde môžu zákazníci sledovať šéfkuchárov pri tvorbe jedál a dokonca ich títo šéfkuchári môžu sami obslúžiť. Vybraní šéfkuchári Medusa Group absolvovali dvojmesačné školenie v Londýne.

Wagamama získala množstvo ocenení, vrátane 2014 Consumer Choice Award ako značka číslo jedna vo Veľkej Británii (hlasovalo za ňu viac než 20-tisíc zákazníkov vo Veľkej Británii). Šlo o anketu spoločnosti CGA Peach založenú na „spokojnosti“ zákazníkov, „zámere prísť opäť“ a „odporúčali by ste priateľovi“. V roku 2013 získala wagamama aj vytúžené ocenenie ako najobľúbenejšia sieť reštaurácií v Londýne.

© 2015 News and Media Holding

Diskusia (0reakcií)