Tie majú ísť najmä do katalogizácie a obnovovania viníc, do marketingu, zlepšenia turistickej infraštruktúry ale aj do ostatnej poľnohospodárskej výroby v oblasti. Okrem modernizovania viníc chce Maďarsko investovať do medzinárodného posilnenia značky Tokaj, najmä v oblasti obchodu, gastronómie ale aj individuálnych konzumentov. Uvádza to portál yoopress.com s odvolaním na tlačovú správu maďarskej vlády. Peniaze poskytne vláda v Budapešti a časť bude z fondov Európskej únie. Vinárstvo v Tokaji  vytvára priamo 5 500 pracovných miest, ďalšie tisíce sú naň naviazané. Celkovo tu obhospodarujú 5 800 ha vinohradov.

Ďalších desať miliónov euro už bolo investovaných do dvojročného projektu, ktorého cieľom je zvýšiť vo svete povedomie a poznateľnosť značky Tokaj. Zadávateľom projektu je takisto maďarská vláda a realizuje ho renomovaná medzinárodná marketingová agentúra Claessens International. Tá pracuje napríklad pre exkluzívne značky ako Perrier-Jouet, Antinori či Petrus. Podľa jej doterajších prieskumov sa vína z maďarského Tokaja ponúkajú v 20 percentách reštaurácií v USA, ktoré majú aspoň jednu michelinovskú hviezdičku, vo Veľkej Británii ho ponúka 29 percent  reštaurácií rovnakej úrovne, v Nemecku je to len 5 percent.