Zmrzlinára nahnevali influenceri. Tak im zvýšil ceny

Reštaurácie a hotely sa aj u nás stretávajú s požiadavkami ľudí, ktorí chcú získať ubytovanie alebo jedlo za uverejnenie fotografie, či fotografií podniku na sociálnych sieťach.

496778
17.7.2019 / jh
Instagram Soft Serve

Joe Nichi, majiteľ zmrzlinárstva CVT Soft Serve v Los Angeles mal týchto žiadostí tak veľa, že sa rozhodol s rôznymi influencermi raz a navždy skoncovať. Na instagrame zmrzlinárstva uverejnil fotografiu s jasným odkazom „Influencers pay double“ (Influenceri platia dvojnásobok).

K tomu pridal komentár, že nijaký influencer uňho nedostane zmrzlinu zadarmo za postovanie fotografie z podniku a pridal k nemu provokačný hashtag #InfluencersAreGross.

Stalo sa niečo, čo určite nečakal – fotografia s oznamom sa stala virálom a urobila zmrzlinárstvu takú reklamu, že počet jeho návštevníkov sa podľa britského denníka The Guardian zdvojnásobil.

Zmrzlina zo Soft ServeZdroj: Facebook CVT Soft Serve

Paradoxne mu pribudli aj tisíce sledovateľov na Instagrame, čo J. Nichi pre Guardian okomentoval že je „anfiinfluencerským influencerom“. Označil to za príšerné, ale konštatoval, že dúfa, že inšpiroval malé podniky k tomu, aby zostávali sami sebou a ponuky od rôznych „influencerov“, ak nie sú s nimi stotožnení, odmietali.

„Dúfam, že stále viac ľudí sa bude brániť tomu, aby im lajky, komentáre alebo followeri kazili biznis," nechal sa počuť J. Nichi. Želal by si, aby hostia chodili do reštaurácií preto, lebo je tam výborné jedlo a servis a nie preto, lebo videli fotografie jedla na Instagrame či Facebooku.

© 2019 News and Media Holding

Diskusia (1reakcia)

Nájdi reštauráciu alebo hotel